<p>Administrator Baz Danych
zapraszamy do kontaktu
</p>

PROJEKTY
Produkty naszych projektów to najpotężniejsza broń Resortu Finansów w walce z nierzetelnymi podatnikami – dołącz do naszego zespołu!
Jeżeli hurtownia danych i BIG DATA to Twoja specjalność – zapraszamy!
Chcesz optymalizować i udoskonalać działające już systemy?  U nas pokażesz co potrafisz, a my to docenimy!
Cenisz sobie współpracę z profesjonalistami? Mamy dla Ciebie wymarzone miejsce pracy!

Zakres obowiązków

  • Instalacja, konfiguracja oraz administracja bazami danych DB2 (LUW), MSSQL,Oracle, Postgres
  • Monitorowanie efektywności działania baz danych
  • Rozwój i wdrażanie skryptów SQL oraz narzędzi do monitoringu i automatyzacji
  • Diagnozowanie i rozwiazywanie występujących incydentów i problemów (II linia wsparcia)
  • Praca z najnowszymi technologiami, udział w dużych projektach
  • Opracowanie rozwiązań usprawniających administrację i działanie systemu
  • Przygotowywanie zmian w konfiguracji infrastruktury teleinformatycznej i ich dokumentacja
  • Współpraca z innymi Zespołami podczas wdrażania nowych rozwiązań oraz przejmowania systemów do utrzymania
  • Monitorowanie oraz raportowanie pojemności i ciągłości usług IT
  • Tworzenie procedur eksploatacyjnych (operacyjnych) i instrukcji technicznych

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień administrowania serwerem baz danych DB2 11.1 (LUW)
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Unix  i Linux
  • Znajomość środowiska Hadoop
  • Umiejętność tworzenia skryptów
  • Znajomość narzędzi do backupu, np. TSM oraz monitorowania np. Nagios
  • Praktyczna znajomość zagadnień High Availability, replikacji danych, deduplikacji danych, snapshotów, Disaster Ricovery
  • Sprawne posługiwanie się językiem SQL PL
  • Umiejętność analitycznego myślenia  i dobrej organizacji czasu pracy
  • Umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy Warszawa

Ta strona wykorzystuje PLIKI COOKIES

Państwa zaufanie i poczucie bezpieczeństwa jest dla nas bardzo ważne, dlatego ochrona danych osobowych w naszej firmie została w pełni dostosowana do przepisów Ogólnego
Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zgodnie z zapisem art. 13 RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.

Dane kontaktowe Administratora:
Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o., ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa
Adres mailowy: biuro@akmf.pl, telefon: +48 22 102 21 70

Inspektor Ochrony Danych jest do Państwa dyspozycji:
Adres mailowy: iod@akmf.pl
Telefon: +48 22 102 21 74

► Dane osobowe przetwarzane będą jedynie w celu utrzymania komunikacji biznesowej na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r.
► Podanie danych osobowych w formularzach umieszczonych na stronie akmf.pl oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Administratora.
► Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
► Państwa dane osobowe przechowywane będą do momentu żądania ich usunięcia z bazy.
► Posiadacie Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych.
► Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Państwa zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO):
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 860 70 86

► Podanie danych osobowych jest dobrowolne.